Çok korkuyorum ben yaa. Normal doğum düşünüyordum burada okuduklarımdan sonra korkmaya başladım. Sezaryenle mi doğursam diye düşünmeye başladım. Buradaki çoğu hamile gibi benim de doğum planlarım sekteye uğradı koronavirüs yüzünden. Doğumda yalnızım. Yanımda kimsem olmayacak. Devlet hastanesinde yanıma kimseyi almayacaklar diye doğurmam diyordum. Şimdi özel hastanede doğuracağım ama yanımda kimsrm olmayacak. Ne umdum ne buldum😪🤷🏼♀️