Zeh1 2 gün varmış aramızda. Bende gidicem kontrole cuma yada pazartesi . Bakalım gün verir heralde bidaha çağırmaz doğuma kadar diye düşünüyorum. Gerçi ben riskli gebeyim belli de olmaz . Herşeyimiz hazır, beklemedeyiz. Bir de grip oldum ,öksürük mahvediyo. Inşallah bian önce geçer. Endişe yüzünden doğum korkusu kalmadı diyebilirim . Hepimize hayırlı doğumlar 🤗