MehtapArslanTursun Ben 29haftalığım ama sadece hastane çantası hazırladım. Ne beşik ne dolap ne oda 🙊🙊 geç mi kaldım ben de acaba. Bi de oda için fikirkeriniz neler. Ya da hemen oda yapmayı düşünüyor musunuz
MehtapArslanTursun gamzeordu ya bende moontessori istiyorum ama kullanışlı olur mu nereye yaptırdınız internetten mi
Evindar Bizde giyim adına herşeyi yaptık örgülerdir falan herşey hazır sayılır bitek odamız kaldı onu da bu aralar halledecez inşALLAH ben biraz aceleciyim sanırım 24 haftada neredeyse doğuma hazırım ☺🤷🏼♀️
Sinemm Bizde 27 haftalık olduk beşik ve arabası hariç herseyini aldik kasım ayında yıkayıp utulemeyi düşünüyorum sonra zorlanırım çünkü erkenden hallettik
Kaderunsal 30+5 yatak oda takımı , şampuan bez deterjan arabası puseti ana kucağı herşeyi hazır.Kıyafetlerimizide yavas yavas alıyoruz
Elfgny EliniVermiyorHayat 17 ocak görünüyor canım ama önde gidiyo şuan ne zaman gelirse artık 😁 sizin?