Kızlar merhaba. Ben de 28+4 günlüğüm. Şuanda
1-20li hastane çıkışı aldık.
2- Penye battaniye 2 li.
3- Penye yelek.
4- İç zıbın.
5-0-3 aylık ve 3-6 aylık çok bişi almadık. Genelde 6-9 ayşık aldık. Kıyafeti ben de abartmayacağım.
6- bir de hastane için kendime pijama takımı aldım. Sabahlık bakıyorum şimdi de penyeden. Kalın polar ev için aldık.
7- trendyolda burts bees markasında indirim var ordan bebek bakım malzemelerini sipariş ettim henüz gelmedi. Pişik kremi, vücut kremi, şampuan, vücut yağı.
Başka ne gerekli acaba bilemiyorum ben de buradan ve netten bakıyorum.