Kizlar 38+3 oldum sabah doğumum olacak inşallah sezeryanla alınacak oğlum .bu ikinci gebeliğim ama yinede korkuyorum ortalık çok karışık bu beni strese sokuyor.sizden dua bekliyorum hayırlısıyla tüm hamislerin ve benimde sağlıklı bir şekilde evlatlarimizi kucağımiza almayı Rabb’im nasip etsin. 🤲