Zhrnz KubrAbdullahh hahah aynı durum bizdede var 39 olduk bugün iş yapmaktan bi hal oldum bel ağrısı hariç bisi yok bu gidişle olmicakta yoruldugumla kalıyorum 40 haftaya gelmezse suni alıp zora dogurcam 🤐😁
KubrAbdullahh Zhrnz hahaha sunidende korkuyorum sezeryane cevrilir die kendisi gelmesi lazmm gelselerdi iyiydii 😀
Zhrnz KubrAbdullahh benim diğer iki doğumda suniyle oldugu için korkmuyorum amaa işte kendileri geleydi iyidi bide kendi sancin nsl onu goreydim 😁
Zhrnz KubrAbdullahh aynenn bebişler saolsun tecrübe ettirdiler 😁 bu abi ve ablasindan geri kalmak istemiyo belliki hayırla doğsunlar inşallah 🤲