Tuba_27 evet bebegim tersdi dönsün die çok ugrastım 37. Haftamda döndü birsürü hareket ysptım herseyi normal gdyor kilosu falnda valla bnde kocaman bi ameliyat sonçta kçük bişey degl sezeryan ameliyatı.
hadi bunda oldum ikincide bidaha aynısı olucak hastanede görüyorum kontrole gelen kadınları okadar zorlanıyolarki üzülüyorum eşimde hiç istemyor sezeryanı ama normal dogumdada burda görüyorum makatıma kadar yırtık oldu falan die ondanda korkuyorm nolcak blmyrm bi şeklde çıkıcak ama 😀