Bugün 40+0olduk, ama henüz bir şey yok. Yeri rahat sanırım, gelmiyor hanımefendi. Çatı ağrım dışında bir şey yok. Arada kasılmalar başladı ama çok düzensiz. Sakin geçiyor. 40+1 perşembe günü doktor tekrar bir muayene edecek, bakalım belki o gün gelir 😅🥰