Yasemin00 Arzucan ya muayene ücreti çok olsun olmasın sorun dilde yeterki ilgili bi dr olsun yeter arkadasta sectiyese demekki.ilgili dr u memnun sanırım hayırlı dogumlar basip etsin rabbim
Dlrks KubraaC bende Funda hanıma gidiyorum inşallah durumlardan bir değişiklik olmazda doğumuda onda yapabiliriz. 35+5 benim bu arada doğum ücreti sendika indirimiyle normal 3500 sezeryan 4000 miş sorduk
Arzucan Esra6641 bende gittim ilk aylar oraya pek memnun kalmadım ama tabi doktordan doktora fark olabilir tabi😊
gamze2234 Medical Park Gökhan Gümüştaş a gidiyorum memnunum, 18. Haftaya kadar Acıbadem e gidiyordum sonra Medıcal e geçtim:)
morsunbul95 Arzucan Darıca’dan selamlar 👋👋 Pendik Medipole gidiyordum ama malum polisler yolu kapadı napicam bilmiyorum. İlk başlarda medicalparka gitmiştim pek memnun kalmadım 27 haftaya girdik Medipole bir şekilde gitmeye çalışan artik
Arzucan morsunbul95 selam canım evet heryer kapandı ne olacak böyle ne kadar devam edecek bilmiyoruz bizde Allah’ım sağ saglim elimize almayı nasip etsin issallah bebislerimizi 😊🙏
gamze2234 Arzucan Medical Park 275 sanırım sgk lı dr doçent onun farkı olabilir, özel sigortam var benim tam emin değilim:) Acıbademde prof 400 , uzman dr a gidiyordum 375 Tl idi muayenesi sgk zaten geçmiyor orada 🙃
Esra6641 Arzucan maddi durumumdan dolayi mecburen gidiyorum bende memnun degilim hic ama yapacak bisey yok iste son bir haftam kaldi insallah bu hafta icinde dogum olurda kurtulurum
Aysiscim Arzucan ücreti tam bilmiyorum açıkçası sağlık sigortam var. Ama genel olarak medicalpark aynıdır diğerleriyle🙄