Iclalgoleli 5 aydan beri oturarak kılıyorum farz ları ayakta kılıyordum şu an 7 ay a girdim ve çok ağrılarım var fıtığım fln var farzıda kılıyorum oturarak hocamız demişti ki sağlığınız da ayakta kıldığınız namazlar sizin özürü nüz olduğunda oturarak kılsanız da ayakta sevabı verilir sen Rabbine gitte nasıl gidersen git 100 rekat ı kılamazsa da 12 be 14 rekat var muhakkak onları kıl Rabbim dualarını namazımızı kabul eylesin bende dua bekliyorum senden bende sana edeceğim