Merveee6 ben de tekrarlamadı şükürler olsun zsten tekrarlama olasılığı milyonda bir falanmış. Hiçbir şey vermediler bana ilaç falan, korunmayıda biz kendimiz bi süre istemediğimiz için korunduk 7 ay sonra yanlışlıkla tek seferde tuttu. Bi doktor hemen hamile kalabilirsin dedi diğeri 6 ay bekle dedi benim tavsiyem en az 3 4 ay beklemek 🙏