Merhaba kızlar aranızda bu durumu yaşayanlar var mı ,bebeğimin alınması gerekiyordu sağlık nedenlerinden dolayı 😔Hastanede tıbbı düşük adı altında dil altı hapları,alıyorsunuz ve sancı çekip normal doğumla gebeliğim sonlandı.Aranızda bu durumu yaşayan var mı acaba.Varsa ne kadar süre sonra gebe kaldınız 🙏