ismer19 anladim canım senin bebiş inatçı çıktı gelmeye niyetimi yok 😊ben oğlumda çatı muayenesi oldukdan bir gün sonra suyum gelmsiti bakalım buna da 38nci hafta görünüyo dedi 23nde rendevum 36 oluyoruz o zmana kadar sen dogurmussun olursun hayirlsiyla inşaallah