Kk39 Ceylan35 ebe bize eğitimlerde kadınların yüzde 80 i nisan geldikten sonra ertesi gün doğurur demişti nasip tabi yine de
spiker_anne Ceylan35 ben pazartesi doğum yaptim sabah nişanim geldi akşam sekiz buçukta dogurdum 1 cm acilma vardi ama akşamina doğurdum
Ceylan35 asenur0407 ay inşallah benim öyle olmaz gerçi üzerinden 2 gün geçti sizinde Allah analı babalı büyütsün
Ozlemooo Haftam bugün dr bebek normal doğum kanalına girmis bu bizim için diyerek arkası dönük baş aşağı pozisyonda degismez artık dedi ama bnde gelen giden bise yok 🤣🤣
ismer19 Ceylan35 hayırlısı canım allah bilir şancı.olmadan nisan pek birşey ifade etmiyormuş ama doktorum öyle dedi
Mirayilknurtolga ismer19 benimde 40 oldu ama ne gelen var ne giden. Nişanda yok. 280 günü devirdik, bir umut bekliyoruz. 🙏🥰