Bende gittim bugün kızlar ama doktor kese küçük dedi haftasına göre ultrason da bebeği göremedi alttan bakınca etrafında kanama var dedi boş mu dedim küçük birsey var dedi yüzde 99 sağlıksız 2 3 gün sonra gelin kürtaj yapalım dedi ilaç falan kullanmam gerekiyor mu dedim demedi bisey inş kürtaja gerek kalmaz korkuyorum