Halidemat eadgdln24 merhaba canım bende 7 haftalık oldum Cuma kontrol var gün sayıyorum çok heyecanlıyım 🥰
eadgdln24 Halidemat hayırlı haberler alırsın inşallah cnm . Hamilelige dair herhangi bir mide bulantısı ara ara ateşlenmen oluyormu
buseyusuf27 Halidemat benımde aynı sekılde doktor gızlenıyor yada bos dedı korkuyorm ama sabırla beklıyotm haftaya kontrole gidicem bakalım ınsallah goruruz rabbım veryo alan da o yanı yapcak bırsey yok herseyın hayırlısı tabıkı hıc bır anneye bu acıyı yasatmasın herkesın kucagına saglıkla bebegını almayı nasıp etsın 🤲🏻
Asligur Merhaba hanımlar bende uygulamayı yeni indirdim mesajları okuyordum.. bizde 7+4 teyiz 5.haftadayken kontrole gitmiştik keseyi gördük ama kalp atışını duymadık cumartesi günü kontrolümüz var inşallah kalp atışını duyup bebişimizi görebiliriz 🤲🏽☺️
eadgdln24 Asligur ben 6 haftalikti gittim yani geçen hafta çarşamba. Minicik bir şey gördük kesenin içinde Cook derinden de kalp atışını duyduk 💖
Defnenaz Doktorunuzu değiştirin. Geç döllenme ihtimalini anne adayına bu şekilde anlatan doktor başka türlü sıkıntılarda sizi ağlatabilir. Ciddi söylüyorum bırakın bu doktoru.
Halidemat eadgdln24 evet akşam yemek yiyemiyorum midem bulanıyor bazen sıcak basıyor bazen ayaklarım üşüyor
Hafize27 Merhaba hayırlı olsun hepinize bizde bugün 7 haftadayiz bende henüz hiç gitmedim nasipse cuma gitcem ama hem kabızlık hem sağ kasıgimda batma vae bide çok sık idrara gidiyorum sizin nasıl geciyor
eadgdln24 Hafize27 kasıklarda batma bendede oluyor cnm sağ sol karın bolgemdede oluyor sancılarım bazende alttan sancı vuruyor
24PinarErzincanli24 Halidemat hiç bisey olmaz Allahin izniyle gidecegin Randevuda dinlersin 6 haftalikta bizde görmedik ama 9 haftalikta patir kutur duyduk :) suan 11 haftaligiz