bende 36+4um dün kontrolum vardı bebek kanala yerleşmiş dedi doktorum san cin siklasirsa suyun gelirse gelip doğurursun dedi bakalım ne zaman gelir paşam iki üç gecedir çok fena sancılarım kasilmalarim oluyor birde bu sabah 5te sanciyla uyandım mide bulantisindan duramadim