Bugün tam 36 haftalık olduk. Dün doğuruyormuşum 😂 Kahverengi sümüksü akıntı geldi doktoru aradım gel dedi nst ye bağladılar hafif sancı çıktı. Çatı muaynesi yaptılar 1 parmak açıklık varmış. İlaç verdiler dinlenmemi söylediler 1 hafta sonra kontrol var.
Vajinama bıçak saplanır gibi ağrılar var kasıklarım yanıyor. Haricinde iyiyim 🙂