Gamzee00 Damla_K https://imgyukle.com/i/QEPQ2U https://imgyukle.com/i/QEPJOo https://imgyukle.com/i/QEPnRj https://imgyukle.com/i/QEPrAH https://imgyukle.com/i/QEPoyh https://imgyukle.com/i/QEPCIA https://imgyukle.com/i/QEPSm1 https://imgyukle.com/i/QEP5yf https://imgyukle.com/i/QEPu6I yaptım galiba 😂
Faray Damla_K yeni bir uygulama hazırlamışlar 2 gün sonra aktif olacakmış orda sokak sokak virüsün olduğu yerleri gösterecek sanırım onu sordun.
Hifafethi60 Damla_K bebeğim hareketi zayıfladı gece doktora yazdım nstye baglaykım gel dedi canım şimdi gidcem virüslü vaka varmı dedim bizim binada yok diyor napıyım demekki hastanede var
Hifafethi60 Damla_K şuan yeni çıkyım hastaneden yatışımı yaptılar ama imza atıp çıktım kızıma bakacak kimsem yok canım yarın gidip yatacam ailem bugün çıkmaya çalışacak daha 31 haftalıgım bebeğim çok küçük ciğer geliştirici yapıp takibe alacaklar