Kk39 Nemlendirmek önemli tabi ama ırsi oluyor deniliyor hep bende 35.haftamdayim sağ ve sol yanında var çatlak renkleri de biraz morumsu ama zamanla onlar beyaz oluyor bebislerden bize hatıra
_nzlcnn Papatya99 gercekten birden oluyor ya benim karnım hic yoktu birden çıkınca catlaklarda olusmaya basladi😔
Papatya99 _nzlcnn aynen ne yaparsam yapim zaten çatlayacaktı bebeğimden bir hediye olarak görücem öyle moral veriyorum kendime 😂🤣❤️
_nzlcnn ktnzehra49 benim doktorum da lieraci onermisti ama arastirdim kullananlarin bazilari da catlamis ona o kadar para vermek istemedim bio oil aldim indirimdeyken simdi bittigi icin badem yagi kullaniyorum ama etkisi yok sanirim
58_edaygmr_58 _nzlcnn https://imgyukle.com/i/QERexH Bu kremi 33 hafta olucam yarın 3 4 tane minik minik sadece ben bundan kaynaklı diye düşünüyorum Son zamanlarda çıkmaz sa inşallah
Mervekertisci Hiçbir krem hiç bir yağ etki etmiyor. Ben en pahalı kremleri aldım gayet iyiydi son ay da aynaya bir baktım hatta yine krem sürmek için, bildiğiniz fay hattı benim kanımdan geçiyor 😄 o yüzden çokta şaapmayın. Çatlayacağı varsa çatlıyor 🤷🏼♀️
Deletedmom337 _nzlcnn sen benim bacaklari bir gorsen o catlaginin varligina sukredersin dusun evin icinde bile sort giyemem arrik o derece😄😄