Esma_turkmen ben ne deyim canım senim kendi düsüncen o.. Bu da benim düsüncem sen bilirsin yani ister git ister gitme.. Ama emin ol aynı seyler benim de basıma geliyo bana da dediler acil bisey olmadıkca gelme diye ama hangi anne bebegini görmeden durabilir sana soruyorum eger gercektek icin rahatsa helal olsun…Bu arada ilceye gitmek yasak demissin ben senin yerinde olsam ambulansı arar yine de giderdim o hastaneye..