kızlar biliyorum çoğunuz korona yüzünden korkuyorsunuz kontrollerinizi aksatıyorsunuz ama kontrole gitmek çok önemli, sizleri korkutmak istemiyorum ama bir yakınım da korktuğu için uzun süre gitmedi ve gittiğinde bebeğinin çoktan (5aylık) kalbi durduğunu ve vücudunun çürümeye başladığını fark etmişler anneyide zehirlemeye başlamış şuan doğuma almışlar devlet hastanesi olduğu için de çok ilgilenmiyorlarmış saatlerdir sancı çekiyor sezeryana bile almıyorlarmış maddi olarakta iyi değiller 😢😢 lütfen önlemlerinizi alıp kontrolünüze gidin hem sizin sağlığınız hem bebekleriniz için çok önemli Allah hepimizin yavrusunu evladını korusun sağsalim doğumlar nasip etsin, bebek isteyenlere de bebek versin zor günler geçiriyoruz evet ama stres yapmayın inşallah atlatacağız 🥰🥰🥰💓