Secil_caglar Evet kızlarımla 30. Haftaya geldik şükürler olsun 36 yı hedef belirledik inşallah görürüz o haftaları da sizler ne durumdasınız 🥰
Blackbaby1- Secil_caglar bişey sorabilir miyim bebeklerinin hareketleri nasıl bir de nerde hissediyorsun cevaplar mısın lütfen
Filiztugrul_07 Secil_caglar bizde kizimla oglumla 29. Haftayi bitirmek üzereyiz… Bizde 35 gormeyi planliyoruz ama baklim nezman gelmek istiyecekler 😊
Serpil02 Secil_caglar merhaba Allah sağlıkla kucagınıza almayı nasip etsin inşallah rahım ağzı uzunluğunu kaç acaba bır arkadasım 26 haftalık ikizlere hamile 26 mm
Secil_caglar Blackbaby1- hareketliler maşallah bu hafta çok daha sert hatta dönüşlerini yer değiştirmelerini filan dalgalanma gibi dışardan görünüyor. Benim kızlarımdan biri en başından beri altta o üsttekine göre daha sakin yeride dar olduğundan sanırım. Birini kaburgamda hissediyorum diğerini kasıklarımda
Twinsparents Bızde 32+3deyız. Hayırlısıyla sıradakı hedef 34 u bıtırmek sonrasında 36ya gececegım. Psıkolojık olarak bana cok uzun gelıyor;) rabbım hayırlısıyla kucagımıza almayı nasıp etsın
Secil_caglar Twinsparents ay ne güzel maşallah 😊🧿 haftalık iğne vuruluyorum pruloton onu koydum başucuma 10 taneydi 6 kaldı iğne bittikçe içim umut doluyo 😁
Twinsparents Secil_caglar ben ıgnelerı 20lı haftalarda bıraktım. Sabah aksam progestan ıcıyorum hala. Bende ılacları sayıyorum bu kutudan sonra bıtıyor bıdaha ıcmeyecegım vs dıye gun sayıyorum. Insallah hepımız zamanında saglıkla kucagımıza alırız.
Secil_caglar Filiztugrul_07 maşallah 🧿 aynı gidiyoruz demekki haklısınız valla biz hedefler belirliyoruz da bebişler ne yapacak bakalım 😊 23. Haftada normal kontrolde rahmin kısalıp hatta açıldığını gördük acil serklaj yaptılar 7 haftadır yatıyorum kalkmak yok çok şükür yine bugünlere geldik
Secil_caglar Serpil02 aminn Allah razı olsun hepimize inşallah. Üstten baktıklarında 26 mm di alttan muayene ettiler 17 mm ölçüldü yatışım yapıldı 2 doz ciğer geliştirici vurdular 3-4 gün sonra 12 mm ken dikiş attılar. Sonra uzadı 22 mm ölçülüyordu geçen hafta 15e düştü yine. Uzayıp kısalıyo öyle 🙄
Dns 26 haftalığız biz de şuanki yakın hedef 30🙈 Sanki zaman hiç geçmeyecekmiş gibi geliyor. İnşallah hepimiz şu mübarek günün hürmetine sağlıkla, huzurla kucağımıza alırız. Corona illeti de yok olur gider inşallah 🤲🏻
Alpzumra Dns bizde kızlarımla tam 26 haftalığız 35i görebiliriz inşallah dedi dr. Gerçekten zaman hiç geçmiyor gibi ama bu sıralar sağlıklı olsun zaman geçmesin istiyor insan ikiz gebelik sıkı takip gerektiriyor ama 1 ay da gel dedi doktorum
Mucize34 Secil_caglar bende 33+3 oldum 34 u planlıyordum çok şükür yakin şimdide 36 37 yi hedefledim 😁 suyum grliyordu 32 de şimdi öyle gelmiyor ilerliyoruz bakalım kısmet nereye kadar
Secil_caglar Mucize34 ay ne güzel maşallah 🧿 dilerim hepimiz kolayca doğurur yavrularımızı alıp eve geliriz 🤲🏻