Kelebek34 Merhaba arkadaşlar Anadolu yakasında önerebileceğiniz bayan doktor var mı acaba ? Teşekkür ederim 🌺
Btyas34 Kelebek34 Ümraniye EVA Klinik Şükran Akalın muayene ücreti 120 lira ilgili ve baya bilgili bir doktor mesaj attığınızda on dakika içinde geri dönüş yapıyor her konuda tavsiye ederim
Esra1987 Kelebek34 medikalpark Göztepe Nur dokuzeylül çok ilgili hemen dönüş sağlıyor her dk tatlı dilli tavsiye ederim
Kelebek34 Btyas34 Ümraniye bana yakın ☺️ tavsiyeniz için teşekkür ederim, araştırıcam doktoru 🌺 doğum ücretleri hakkında bilginiz var mı peki ☺️
Btyas34 Kelebek34 istediğiniz hastaneye göre değişiyor ama çok gönlü tok biri asla derdi para değil hangi hastanede istersen doğurturum ve yardımcı olurum diyo zaten gitmek nasip olursa anlarsınız demek istediğimi 🤗
Emirsedda Hisar çamlıca hastanesi umut tirkayi . İneternetten bakarsanızda çok güzel yorunları var ben avrupa yakasından onun için oraya geliyorum 🥰
Kelebek34 Emirsedda hiç yabancı gelmedi ismi bana hisar Çamlıca için biraz pahalı diye duydum ama araştırmadım açıkçası benim gittiğim özelde muayene 100 tl ama doktorum biraz ilgisiz o yüzden değiştirmek istiyorum muayene ücreti önemli değil de doğum ücreti o hastenenin ne kadar acaba bilginiz var mı 😊 öneriniz için de teşekkür ederim 🌺
Emirsedda Kelebek34 muayene parası 80 90 civari diyr biliyorum canım ama fopumla alakalı bir bilgim yok aratıp öğrenebilirsin . Ben okdr memnunum ki hiç bir sorum cevapsız kalmıyor ve her gittiğimde gayet içim rahat çıkıyorum odasından bir bak derim 🥰
Emirsedda Kelebek34 fiyat konusunda emin değilim benm özel sağlık sigortam var ben ücret vermiyorum doğuma canım ondan bilgim yok tam muayenesinide bilmiyorum 15 tl verdiğim için hiç sormadım ☺️☺️
ZZeynep3 Kelebek34 hisar çamlıcada umut hanımdan ben de memnun kalmıştım. Muayene 95 tl ödedim geçen ay nst 30tl normal doğum 1.450 civarı
Kelebek34 Esra1987 Esra hanım çok teşekkür ederim araştırıcam tatlı dilli doktorları bende çok seviyorum daha çok güven veriyorlar , teşekkür ederim 🌺
Arzutlc Sancaktepe bölge hastanesi pınar çakmak 🙏🙏 tam bir normal doğum taraftarı ve diğer doktorlar gibi ezbere konuşmuyor. Şeker yüklemesi yapıp yapmamak için kan değerlerine falan bakar öyle karar verir yani. Ben onda doğum yaptım iyiki diyorum ❤️
Arzutlc Sancaktepe bölge hastanesi pınar çakmak 🙏🙏 tam bir normal doğum taraftarı ve diğer doktorlar gibi ezbere konuşmuyor. Şeker yüklemesi yapıp yapmamak için kan değerlerine falan bakar öyle karar verir yani. Ben onda doğum yaptım iyiki diyorum ❤️
Aysenurcatikkaya Ssultann kesinlikle tavsiye ederim Bende Sibel hanımı ikinci doğumum olacak nasipse ☺️