Pamuk123 Gokcenurylmm evet dizinde bi kızınız varmış hayırlısıyla oğlunuz olacakmış benimde bir oğlum var çok şükür hayırlısıyla kızım olacak inşallah 🥰🤲
Gokcenurylmm Pamuk123 aynı şeyi derken 12. Haftada yüzde 99 ihtimalle kız dedi doktorum 😊 benim bir kızım var 3 buçuk yaşında şimdi bi kızım daha olacak 👶hem oğlan hem kız ne güzel rabbim tattırmış tabiki en başı sağlıklı olsunlar kız erkek hiç farketmez
Pamuk123 Gokcenurylmm Ay kusura bakmayın ben gözde adlı kullanıcıyla sizi karıştırıp yanlış okumuşum aynen öylee kız çocuk hep hayalimdi prenseslerinizle sağlıklı huzurlu bir hayat geçirmeniz dileğiyle 😊🤲
Gokcenurylmm Doktorun ve çocuğun pozisyon6 önemli diye düşünüyorum ama en önemlisi doktor ilk kızımda doktoruma ilk 18. Haftada gidebilmştm ilk ya ararken 2 farklı doktora gitmiş oldum bu sefer direk doktoruma gidince 12.haftada öğrenmiş oldum
Gokcenurylmm Pamuk123 hehe tahmin ettim olur öyle amin inşallah sağolun 🥰 sizede evlatlarnzla sağlıklı huzurlu hayırlı uzun ömürler diliyorum