Gozdeeetarik Tam 12. Haftada erken Bi şekilde cinsiyetimizi öğrendik var mıdır bu aralar cinsiyet öğrenenler kaçıncı haftada öğrendiniz kızlar 😊 (oğlumuz olacak) 🌺☺️
Hazalperi Gozdeeetarik Yesmckmk maşallah bende 10 haftalık gebeyim çok merak ediyorum doktor ikili testte gösterirse görürüz dedi ☺️
iremkara Gozdeeetarik bugün tekme atarken bı anda doktor gördü bak oğlun burdan tekme atıyor dedi öyle öğrendim ☺️
Meltemguvenir Gozdeeetarik 12. Haftamda %65 kız dendi 14te kesin kız dedi doktorumuz kızımız olucak erkeklerde daha erken belli olabiliyormuş 😊
Yesmckmk Hazalperi İnşallah gösterir canım benim bacak arası hep açıktı hiç zorlamadı bizi utanmaz galiba😂
Gozdeeetarik Hazalperi ikili testte benimde hiç ümidim yokken doktorum söyleyi verdi bir kızım vardı allahın birde oğlumu nasip etti 😊
Yesmckmk hafsa2020 😂😂 ben 13 de cinsiyet partısı yaptım ama içim içimi de yedi ya değişirse diye şükür değişmedi hatta elimizde kanıtlı ultrason fotoğrafımız bile var artık 😂😂 erkek olduğunu tescilledik son gaz alışveriş 😂😂
Sebi9590 Gozdeeetarik 13+1de erkek dendi 16haftada yine erkek dediler ☺ geç baktirmama ragmen tam olarak emin deyildim bende sonradan deyisenler oluyo dye
Bzbzbz 10+5 kiza benziyor dedi sonra saka yaptm dedi:) 13+5de hoc göstermiyor dedi arkası dönük dedi. 17 oldum haftaya kontrlm var. Merak ediyorm :) sizce erkek olsa cokdan gosterirmiydi. 1 kızım var.
Pamuk123 Gozdeeetarik 12 haftada %99 kız demişti doktor ayrıntılıda değişmedi 23. Haftamızdayız çok şükür 🥰♥️
Pamuk123 Gokcenurylmm evet dizinde bi kızınız varmış hayırlısıyla oğlunuz olacakmış benimde bir oğlum var çok şükür hayırlısıyla kızım olacak inşallah 🥰🤲