Yiğenim e de öyle demişlerdi kese var bebek yok kalp atışı da yok boş gebelik bu yarin gel kürtaj yapalım dediler oda gitmedi tabiki şimdi 20 haftalık gebe vede sapasağlam oğlu olcak inşallah biraz bekle hiç endişe etme saklanıyor olabilir minnoşun bi iki hafta sonra netleşir