Snszasla Gece kahve minnak gelen lekem sabah pembe kan ile geldi 😞çok üzgünüm hemen hastahaneye geldim kan testi filan yapıldı ama kadın doğumcu gelmek istemiyormuş 😞düşük tehdidi var diyormuş pet kontörlü yapıldı aktif kanama yok dendi diğer kan sonuçlarını bekliyorum kendi doktorum bir buçuk saat mesafede ve seyahat izin belgesi olmadan da gidemiyorum 😞varmı başına böyle durum gelen lütfen bişey söyleyin 😞normal mi kese yi 5 hastalıkken görmüştük bişey mi oldu bebeğime 😞doktor 3 gün sonra kontrole gelsin diyormuş madem düşük tehditi var neden gelip bi ultrasondan bakmıyorsun ki 😞keyfimiz den mi geliyoruz biz hastahaneye inşallah bebeğim sağlıklıdır 😞🤲🏻
Trnbrna Snszasla baska bir doktora gorunme sansiniz yok mu bnde de oyle olmustu ilac kullanmistim 20 gün boyunca evde surekli yattim sadece lavabo ihtiyaci duş almak icin yerimden kalkiordm.İnsallah biseyi yoktur rabbim korusun
joki Snszasla biz kaç defa doktor değiştirdik, illa tek doktora bağlı kalmayın, ilinizdeki başka hastanelere mutlaka danışın
BusraDevlet83 Snszasla Arkadaşların dediği gibi başka bir doktora gidilmesi gerek erken müdahale için. Yalniz şunu bilin; o haftalarda leke ve kanama sıklıkla görülür. Ilk üç ay çok önemlidir. Size Progestan vb ilaç vermesi gerekir. Korkmayın ama mutlaka başka dr a gidin.
Snszasla Trnbrna olduğum yerde başka doktor ve hastahane yok merkeze de uzağım 😞adam inat etmiş hemsire doktor arkadaşlarım da aradı adamı başhekim sekreteri de aradı adam gelmiyor 😞düşüyorsa da düşmüyorsa da yapacağım birsey yok diyormuş bu nasıl doktor böyle ya 😭
Kezosirac joki Snszasla bekleme baska bir doktora gözük icin rahat etsin belki ufak bir musahle veya ilac kullanimi olacak. 3 gun uyayabilecekmisin Ama o kan yerleşme kanamasi gibi geldi bana
Snszasla Angelada kendi doktorum yirmi gün sonra demişti onu bekliyorum ama doktor gelmemeye inat etmiş gelmiyor adam vicdansızlık ya bu yaptığı 😞
Trnbrna Snszasla rabbim sana sabır versin cnm o nasil doktor olmus öyle.Sen kendini yormamaya calis dinlen iş falan bisey yapma
Snszasla Angelada özele gidiyordum merkezde ama şu an böyle olunca bulunduğum yerdeki devlet hastahanesine geldim 😢
Angelada Snszasla malesef devletteki doktorlar öyle bişey soruyorsun azarliyor Allah yardımcın olsun sağlıkla gelsin bebişin stres yapmamaya çalış ne biçim doktormus şikayet edin
Snszasla Trnbrna hastahanedeyim halen 😢ağlamaktan bi hal oldum 😢 birincisi kimyasal di bu da giderse şimdi Allah o doktoru bildiği gibi yapsın 😭
Snszasla Angelada biz insan değiliz sanki şu virüsde bebeğimize birsey olmasın diye hastahaneye giriyoruz 😢keyfi birsey için gelmiyoruz ki
Trnbrna Snszasla aglama canım kendini iyice sitrese sokma iyi düşün iyi olsun Allah korusun dua et sürekli
BusraDevlet83 Snszasla Gitmeniz iyi olmuş. Endişeniz çok normal ama ben iyi düşünüyorum. Siz de iyi düşünün. Haberlerinizi bekliyoruz.
Snszasla Trnbrna ben ağladıkça eşimde kötü oluyor kendimi toplamaya çalışıyorum inşallah iyi olur sonu 😢
Snszasla BusraDevlet83 progestan kullanıyordum zaten şu an dozunu yükseltmiş ve günde 3 e çıkarmış bide magnezyum vermiş 16 gün önce çıkan beta değerim 400 ken bugün 2400 olmuş normal mi düşüyor mu hiç bilmiyorum 😭
BusraDevlet83 Snszasla Düşükler genelde ağrılı ve sancılı olur. Sizde bu yoktu sanırım. Beta değeriniz de yükselmiş beta konusunda doktorunuz ne söyledi?
Busralacin Snszasla normal normal korkma kendine strese sokmamalisin bsey olmas cok yogun bi kanaman falan olmadigi surece sorun olmaz
Busracetin Snszasla canim 16 günde 400 den 2400 e cikmiş , saglikli bir yukseliş olmayabilir , Allah korusun şu an sana zarar veriyor olabilir , mutlaka baska bir yere hastaneye gitmeye çalişın , Allah yardimcin olsun
Baling Trnbrna Snszasla canım çok geçmiş olsun,benm altı haftalıkken hafif kanamam olmuştu yerleşme kanaması demişti doktor kırmızı olmasına rağmen.bence canını sıkma.ayrıca şikayet etsende il sağlık müdürlüğü bişey yapmaz,bimer yada cimeri aramalısın
Tuba-27 Snszasla o doktoru şikayet et bence ve progestan yazıyorlar bu durumda hep alttan alıyorsun kanaman pıhtı şeklinde gelirse bebek düşmüş demektir leke şeklinde ise bebek iyi bir doktor bul acil
Snszasla Tuba-27 eve geldim yarın gideceğim tekrar ultrason için il sağlık müdürlüğünü aradık şikayet edeceğiz inşallah hersey yolundadır 😔