Evita tamam işte annenizin genetiğini ablanız almış, size birşey kalmamış 😄 siz yine de doktorlarla olay çıkarmayın da 😄 sakince anlatın durumu birdahaki Terminde doktorunuza. Belki o rahatlatır sizi. Benim 34.haftada sormuştu, annemin doğum hikayelerini. Normal mi yapmış, kaç kilo doğmuş çocuklar, bir sorun olmuş mu vs. Siz anlatınca kendi de diyebilir sen sezaryen ol diye 😊