Evita Zhrnz ben burada doğum yapanlarla görüştüm özellikle yaş da normalse normal doğum yapıyorlarmış. Eğer ciddi bir sorununuz yoksa. Mesela bizim öğretmenin bebeğinin kafası büyük olduğu halde doktor bu bir sorun değil deyip denemiş ve o anda senin vücuduna göre bakıyorlarmıl tamamen. Sen ne söylersen söyle yani 😄 ama kasap gibi değiller çok ilgililer seni sakinleştirip doğurma moduna getiriyorlarmış. Benim doktorum da niye sezaryen düşünesin ki gençsin ve sağlıklısın dedi direkt. Sonra da normal doğumun çok daha kolay olduğunu anlattı.