Semay arkadaslar oruc tutma sorunlulugunuz yok cocuk icerde ac yazik gunah onun borcunu zaten odersin allah herseyi goruyor. Minnacik cani var zaten kndini besinsiz birakirsan cocuk kilo almaz sagliksiz beslenir. Ben bu zmna kadar hic orucumu birakmadim ama suanda bi sebebim var hamileyim .zevkten tutmamazlik yapmiyorum. Hamile olup oruc tutacaklar bebeginiz dogdugunzda sabahtan aksama kadar onu ac birakirmisinz birakamazsinz dimi . Buda oyle birsey. Bebeklerinizi ac birakmayin gunah.