Beybitomm Dudumuaz 3 kilo olsunda yeter ben raziyim 3 kiloya ilk haftalardan beri erken dogum olacak diye korkarak bekliyoruz o yuzden bugunlere sukrediyorum 🙏🏻
Dudumuaz Beybitomm sağlıklı olsunlar da kucağımıza sağsalim almayı nasip etsin rabbim inş🙏 Kimsenin kucağı boş kalmasın en büyük duam 🙏Kandiliniz mübarek olsun bu arada 😍
Beybitomm Beyza55 bebek dönmüşse normal doguma engel yoksa yapabilir siz her ihtimale karsi hazirlikli gidin bence
zynpdmo bizde 35+2 olduk en son 32de gittigimde 2.650 demişti biraz kafası büyük ve iri bir bebek normal doğum zor dedi yarın kontrolümüz var bakalım ne kadar oldu aynı durumu yaşayan varmı acaba ?
Serife3304 zynpdmo kafa çevresi biraz geniş dedi benimkine de canım ama çatı muayenesinden sonra karar vericez dedi bakalım bana ne diyecek
kitapkurdu Beybitomm biz de yarın 35olucaz. Oğlum şimdiden 3575 gram 52cm. Biz şok olduk bugün kilosunu öğrenince. Nstde sancılar var ben de hissediyorum. Bugün yarın doğum olabilir dedi doktor