0Cerenk Kızlar bugün iki gün gecikmeden sonra aşırı şiddetli bir ağrıyla adet oldum, fakat adet bile diyemiyorum pembemsi soluk ve az az geliyor, yerleşme kanaması olabilir mi?
zeyzey95 0Cerenk olabilir canım yerleşme kanaması maksimum üç gün sürer ve sürekli olmaz bende iki üç saatte bir azar azar gelmişti
Yasemin0728 0Cerenk benim de 2-3 gündür geliyo çamaşırıma lekelenme tarzında aynen 3-4 saatte bı geliyo anlamadım gitti 3 gün öncede test yapmıştım ama negatif cikmisti
Zeynoo21 0Cerenk yanı senın anlattığın gıbıyse adet gıbı bende 3 gun surdu az az kahve pembe tonlarında sonra da günüm gectı eğer hala adet olmadıysan leklenmen olduysa test yap
Antakyali_ Aynı şey benimde başıma geldi bir kaç gün önce ve devamı yok testte negatifti ama anlamadım bende ilk defa başıma geldi
0Cerenk 1Vera_ kanama bile değil yani yaklaşık 10 saat oldu nerdeyse kanamaya bile dönmedi, soluk pembe akıntı gibi
1Vera_ 0Cerenk olabilir canım ama acele etme bazen kimyasal olup adet ile atılıyormuş vucuttan. Bir kaç gün geçsin öyle test yap
0Cerenk 1Vera_ düşük veya kimyasal olsa normal kanama şeklinde olur diyorlar ama bilmiyorum işte çözemedim
nlycltk 0Cerenk bekle canım takip et yoğunluğa kimyasal geçirdim ilk az gelip sonra resmen boşalıyor kan öyle düşürdüm ben ve çok sancılıydı biraz uzan yat dinlen bence benim aynı gün içinde oldu bitti inşallah hayırlısı ile bişey olmaz
0Cerenk 1Vera_ bugün hiç normal kanamam olmadı hep soluk pembe az az akıntım oldu, zaten normale dönerse adet olduğunu anlayacağım