Aksaanuuur Benim gibi aranızda tarçınlı su içip faydasını gören varmı 38+4 olduk tık yok halen her gün üç bardak içiyorum ✔️
Selimemelek Aksaanuuur bende 38+1 deyim akıntım cok oluyor külodum ıslanıyor resmen bide bel agrısı var belirti yok mu sende canım
Leylacetinkaya Aksaanuuur 😂😂ben hurma mi yemedim tarçınlı su mu içmedim 🤷🏻♀️Ama hiç fayda görmedim sonuç sezeryan
Mekamu Bir doktorun yazısını okumuştum diyordu ki bütün bu egzersizler öneriler biryere kadar, önemli olan zihinsel olarak hazır olmak 😄 yani zihnen hazır olduğumuzu iletmemiz lazımmış beyne 😄
zuluu Mekamu sanırım benim beynim ve rahmim arasındaki iletişin kesilmiş yoksa şimdiye hazır olduğunu anlar dogurturdu 😂😂😂😂
Mekamu zuluu 😂😂😂 bilmiyorum artık yanlış sinyal alıyor heralde 😂 benim pek doğurasım yok heralde alıştım hamileliğe 😄beyin de diyor bekleyelim bakalım 😄
Leylacetinkaya Aksaanuuur evet özel isteğe göre yapıyor Allah yardımcınız olsun inşallah kazasız belasız kucağınıza alın 😊
Aksaanuuur zuluu he bende dedim 49 ne alaka 😁😁😁 olsun bacım ya hakkımızda hayırlısını versin mevlam ❣️🙏