TubaOuzKurt 6haftalıkken o göbek ortaya bi çıktı daha inmeye hiç niyeti yok gibi şuan 12+6 halada duruyor 5aylık gibiyim hele akşamları doğuma gidicekmişim gibi hissediyorum o kadar büyüyor 2kilo aldım kiloylada alakalı bir durum değil bünyeyle alakalı biraz sanırım 4.aydan sonra geçer dedi doktorum zaten o saatten sonra o göbek hep kalır gibime geliyor 😁😁 alıştık biz birbirimize 😂😂