Mucizem7 OlgaArslan bisey aorabilir miyim peki depend kullandığınızda gecelik mi yoksa pijama takımımı giydiniz?yani hangisi daha rahat olur.
OlgaArslan Mucizem7 ikisiylede rahat ama depend külot giymek için gecelik daha rahat oluyor. Diğer türlü pijamayı çıkarıp giymeniz gerek ben ağrılarım hafifleyene kadar gecelik tercih ettim doğumum sezaryen olmuştu
Tugbaern Mrsozel 1 paket aldım cnm 10 adet var içinde zaten 3 gün falan gidiyor sonra kanama da azalınca orkid yetiyor
nilgun_41 Gizemkara21 doğumum haziranda bende tavsiyeler üzerine depent aldım hatta indirim vardı e bebekte iki paket aldım zaten kilot gibi kullanışlı görünüyor ayrıca orkitte aldım eve
rumeysakara12 kızlar depent 1 adeti gün boyunca idare eder mi kaç saat gider bende depent tercih ettim
Semaa65 Saryamom kendi kilonuza göre alın ben çok almadım kilo 79 kiloyum haftaya bugün sezeryan olacağım 69 ile kaldım 10 kilo aldım ne olur ne olmaz diye en büyük beden aldım 42 beden L olarak geçiyor şokta da var küçük beden almaktan daha iyi