MinnieMouse benimde öyle her ay Oluyordum ama aşırı ağrım oluyordu( her ay bayılıp hastahanede gözümü açıyordum ,3 gün yataktan çıkamıyordum ) Şimdi ağrım yok denecek kadar az hamdolsun , bir gebelik geçirdim aslında 6 ay önce kendiliğinden oldu o zaman bilmiyordum pko olduğumu Düşükten sonra öğrendim araştırmaya girdim. Rabbim hayırlı zamansa isteyen herkese içinde de bana nasip etsin 🤲🏻 Kimseye aratmasın 🤲🏻🤲🏻🤲🏻