Yasesdu bana göre her iki Doğumun zorlu asamalari var ama en güzeli normal doğum bence zorluğu sadece sancı olayi bünyeye görede değişiyor tabiki her Doğum ayni değil ,Doğum ani çok kolay hızlı bir şekilde gelişiyor olup bitiyor en sağlıklısı doğal Doğum 👍🏻Acı esiginiz yüksek ise yaparsiniz 🤲🏻Hayırlı kolay doğumlar 🤲🏻