BuseArac 😅😅😅 rahat olmak en güzeli bu süreçte inanın. Önemli olan güvenilir ellerde olması bence. Özeller hiç güvenilir değiller. Hem doğumda merak etmeyin muayene gibi olamayacak 😇😇 doktorlar bizim ve bebeklerimizin sağlığı için her şeyi yapıyorlar. Hakları ödenmez