BuseArac Merhaba anneler 👋🏻 16+3 haftalık gebeyim. Gebeliğimi öğrendiğim ilk günden beri Özel hastaneye gidiyordum. Fakat ikili, üçlü taramalar çok pahalı olduğu için devlet hastanesine de gidelim dedik. Bugün Sincan Nafiz Körez hastanesine gittim. Bana öyle bi ultrason kağıdı verdi ki doktor, top gibi bişey gözüküyor bebek demeye bin şahit ister. Ayrıca ultrason ekranına bakamıyorsun o kadar kötü ki. Gittiğim özel hastanede doktorun ekranının dışında, bir de uzandığın yerin tam karşı Duvarında ekran vardı ve ordan bebeğini görebiliyordun. Her gittiğimde kalp atışını dinliyordum ben ama burda doktor sesini açmadı bile. Hiç memnun kalmadım 😞 önerebileceğiniz bir hastane var mı acaba 😔
Happygril BuseArac Atatürk Hastanesi'nde olabilir canım ben Yenimahalle ye gidiyorum ayrintiliyi Atatürk de Ali İpek hoca da yaptırdım ikiside güzel hastane
deletedmom33 BuseArac bende 12 .caddeye yani nafiz köreze gidiyorum doktordan doktora farkediyo hangi doktora gittin.
Ozlemtem Happygril canım benim doktorum da Ali İpek hocayı önerdi ayrıntılı için.3 hafta sonra gideceğim inş.nasıl sen memnun kaldın mı çıktı,ultrason CD'si vs verdi mi?
incim malesef devlet hastanelerinde resim verme ses dinletme bebisi gosterme falan rastlamadim ben 😁ben yenimahalle devlet e gidiyorum kalp atisini hiç duymadım. ankara tip a gittim orda da öyleydi zubeyde hanim bebege ne ara bakiyor anlamıyosun🤣valla ben arada özel medicalpark a gidip bebeğime ayrıntılı bakıyorum 🤣tahlilleri testleri devlette yaptırıyorum.
Ladess Bende hem özele,he devlete gidiyorum,,29 Mayıs Hastanesi dikmende kadın doğumcuları hepsi çok iyi dr lar ,özelde bülent alpaydına gidiyorum ,özelde testler pahalı oldugu için devlete yaptırıyorum 🙂
deletedmom33 BuseArac rahime serap ve coşkun ümite çok iyi diyolarlar ben nisan sonuna rahimeye gidecem
Bgmbgm BuseArac ben gül jelin hanıma gittim tamm dinletmio kalp atışını ama çok çok iyi ve bilgili bir doktor bana şimdiye kadar hiç bir doktor suyun fazla demedi bitek gül jelin hmm dedi öncesinde bahadır beye gitmiştim şimdi 2 hafta sonraya coşkun ümite aldım çok kalabalık bı hastane ama doktorları çok iyi bnm doğum yapan arkadaşlarım var çok memnun ben yoğun bakım ünitesi yok die orda yapmak istemiyorum yoksa çok iyi bn çoğu doktora gittim
Lilium evet sanırım bu muayene süresiyle alakalıymış. Özel hastanelerde 20 dk devlette 5 dakika sınırlaması var diye biliyorum. O yüzden devlette ultrason cihazını kulağınıza fısıldıyorlar sadece karnınıza tutmuyorlar bile 😂
CerenSelvi Lilium böyle bir sınır yoktur bence. Benim doktorum beni hiç kısaca bakıp yollamadı. İhtiyaca göre bakarlar. İhtiyaç 10 dakika ise beş dakikada çıkarmazlar.
Bgmbgm BuseArac aynen Nafiz korezde yok oyuzden doğumu orda yapmiycam ama doktorları çok iyi valla ben çok çok memnundum hem banada çok yakın
BuseArac CerenSelvi öyle gerçekten ama. Muayeneye 3-4 kişi birden alıyorlar. Kimi alttan muayene olacak kimi ultrason. Herkes soyunuyor bezle üstlerini kapatıyorlar çok kötü ya
CerenSelvi Ben de devlete gidiyorum Sami Ulusa ama bir arkadaşım Zekai Tahire gidiyor orada çıktı veriyorlar bilginiz olsun. Devlette o ilgiyi bulamazsınız 😇 ilgi bekliyorsanız özel daha iyi sizin için
BuseArac Bgmbgm evet bana da çok yakın. Elvankent topçu mah. Oturuyorum ve yakında başka gidilecek yer de Yok
CerenSelvi BuseArac ben de devlete gidiyorum hiç öyle bir ortam görmedim. Tek tek giriyoruz odaya. Çok büyük ve kalabalık hastanelerde belki öyledir. Ama bence ben öyle bir yere gitsem bile yine de sabrederdim ve özeli tercih etmezdim 😇 güvenmiyorum özellere
BuseArac CerenSelvi siz rahat olduğunuz için sabrederdim diyorsunuz ☺ Muayene böyleyse Doğum nasıl olur korkutuyor beni açıkcası
Almilanur Ozlemtem bende bu salı gittim ali beye ama özelde çalıştıgı yere gittim servet ünsal tıp merkezine resimde verdi cd de çok güzel inceliyor ve anlatıyor