Bir de kızlar size tavsiye edeceğim şey, kendinizi özel ya da devlet diye şartlamayın. Çünkü Trabzonda her hastanede gerçekten iyi doğum doktorları var. Ben özel tercih ettim hep çünkü evime yakın, çalışıyodum randevum cmt günleri oluyordu. Sonra doktorumu hep arayabildim. Eşimle gittim sürekli iyi hissettirdi. Ancak devlette de haçkalıda levent bey numunede neslihan hanım vs daha bir çok doktor var ki çok memnun insanlar. Medicale gidenler ufuk bey hasan tahsin bey de çok iyiler. Önemli olan doktorunuzu sevmeniz. Ve yolun başında iseniz mutlaka doktorunuzu sevmiyorsanız değişin. Bir de bu zamanda sık sık gitmeyin ❤️