GulerGonen Pares korkma canım hiç bsy olmaz haftan dolmuş kilosu hiç de önemli olmuyor benımkı 2925 dogdu sımdı yaşıtlarından minyon ama saglıklı bu da bız annelere yeter
pamuk32 Pares benim ilk çocuğum 36. Haftada 2 kilo doğdu kuvezde kalmadı hemen verdiler bana çokta güzel gelişti yaşıtlarından daha iyi şu an sağlıklı olması yeterli herşeyden önce canm kilosuda iyiymiş az değil yani endişelenme
TAkilicci Pares kilo ile alakası yoktur solunum sıkıntısının organları iyi ise isterse 2 kilo olsun kaldı ki doktorlar 2,500-4,500 bizim için iyi diyor
Duygunecla Pares canım ilk bebeğimi 40+2 de normal doğumla dünyaya getirdim. Beslenmeme sporuma öyle çok dikkat ettim ki anlatamam. Toplam 2500 kilo doğdu 😂 hatta çok küçük diye ağlamıştım. Hiç bi sıkıntı yaşamadık çok şükür.hizlica kilo alıp büyüdü şimdi 8 yaşında boyu beni geçecek 😂
Sermina Pares arkadasimada aynisini demisler 2500 kilo almiyo diye 38. Haftada sezeryana aldilar 3 kilo dogdu bebegi
Gulbeyazk Pares ablam 38 haftalık doğum yaptı 2670 di ilk hafta hep kilo verdi derken şimdi maşallahı var korkma haftası ilerde minyon demekki sağlıcakla kucağına alırsın insallah
s100516 Pares geçen yaz temmuz ayında yeğenim doğdu 37 haftalıktı su sıkıntısından dolayı sezaryen olmak zorunda kaldı yengem, kızımız 2 kilo doğdu solunumda vs sağlık problemi olmadı senin bebeğinde haftasını doldurmuş hiçbirşey olmaz merak etme 🤗
Merve165316 Pares canım hiç üzülme benimde bebeğim küçük doğdu ama inan küçük doğan bebekler kendini daha çabuk toparlıyor 1 haftada 3500 kilo olmustu bebeğim hemşire bile sasırdı baya iyi almış dedi 1 haftada 1 kilo alınır mi kız demişti hatta 🙂 doğduktan sonra bol bol emzir çabucak toparlar Allah’ın izniyle 🙏