Çarşamba için doktorum gün verdi bebeğim hep haftasına göre küçüktü minyon bir Bebek olacak sezeryan olması daha iyi riske atmayalım dedi doktor Bebek küçük olduğu için 2400 2500 arası doğar dedi doğunca sıkıntı olur mu solunum da sıkıntı çeker mi herşeyi düşünüyorum çok panik haldeyim arkadaşlar 😥😢😓