Zlyha1 Busraklc01 yaa maşallah Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah.. İnşallahh darisi basima :)
Gulbeyazk Zlyha1 normal canım bizde 19+1 iz daha tam manasıyla hareket ediyor diyemem tecrübeli olmama rağmen bende hep takipteyim
Zlyha1 Gulbeyazk maşallah.. Rabbimin izniyle inşallah hissederiz en yakın zamanda canım.. Allah sağlıklı doğumlar nasip etsin tüm annelere 💜
Mila4 Zlyha1 saol canım sanada maşallah,su an 4.cü gebeliğim🤭😁17+2 daha dün hissettim gece uzanırken biraz oynadı.Allah evlatlarımızı bağışlasın her bebek bir olmuyor..
Zlyha1 Mila4 amiinn❤️ valla oyleymis iste ilk gebelik diye sanırım ben fazla evham yapıyorum.. Maşallah ya evlatlarinizi size bağışlasın Rabbim ☺️
Fatos0277 Zlyha1 hiç korkma kuzum benim ikinci gebeliğim tecrübem olmasına rağmen yinede 19+3 de his ettim
Zlyha1 Fatos0277 maşallah canım Rabbim evlatlarinizi size bağışlasın ❤️ mesajlariniz icime su serpiyor Allah razı olsun
smyynl Zlyha1 18. İz ve hissetmiyorum. Doktorum bu kişiden kişiye değişir. 22. Haftaya kadar hissetmeyebilirsin dedi. Boşa panik yapıyoruz. Bende senin durumundayım. Demek ki bu haftalar bu düşüncelerle geçiyormuş onu anladım.
Zlyha1 smyynl aynen öyle ama bak birçok kisi varmış bizim gibi.. Korkmamiza gerek yokmus.. Allah sağlıkla hayirla kucagimiza almayi nasip etsin 💟 hissederiz bizde elbet ☺️
Mila4 Zlyha1 amin Allah razı olsun seninkinide size bağışlasın.Duygularında normal canım,annelik hep bir nefeste yaşatmaktır zaten..💕💕
Zlyha1 Mila4 amin inşallah canım.. Kesinlikle öyle.. Bugün pembe bir akıntım da olunca tam korkuttum kendimi sanırım..doktorumla konuştum yarın gel bir bakalım dedi uyuyamıyorum şuan heyecandan
Zlyha1 Sinem62 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah.. Hayırlı doğumlar dilerim az kalmış.. 😊❤️
Mila4 Zlyha1 ilişki olduysa olabiliyor yada ağır iş yaptıysan enfeksiyon vs bile yapabilir.ama dr git bakalım ne diycek.Allah’ın izniyle Birsey yoktur insallah..💕
Mila4 AliSilan yani nasıl tarif edeyim bilmiyorum,avucunda kuşu tutmaya çalıştığında kımıldadıgındaki his gibi.içerde hareket ediyor bu haftalarda ama küçük olduğu için net hissedilmiyor.ilerleyen haftalarda tekme atıyor ayağıyla vs..😁