Tutku92 Aybarss benim miyomum var ve şu an 36 haftalık hamileyim. Zararı yok. Seninki de zararsızsa korkulacak bir şey yok. Merak etme. Benimki sadece sağ alt kasığımda olduğu için belki doğumu bir az zorlar dedi doktor. Ikındığım zaman miyom bebeği geri itiyormuş. Onun dışında bebeğe zararı yok. Endişelenme
Omerberat Aybarss seninki ne anlamadım ama bende de çikolata kist vardı hemde baya büyük,en son 6 cmydi.ben hamile kaldım ve şükür bir sirun olmadı ve doğum esnasında da kist tamamen alındı.gecmis olsun🌸
Yagmurahmet16 Aybarss bende tüp bebekle hamile kaldım ve benimde kıstım varmış doktor sorun olmaz bebek zaten rahimde dedi
Aybarss Cevaplarınız için teşekkürler kızlar benimde basıma ilk defa kist mist olayı gelince korktum size danışayım dedim içimi rahatlattınız doktorda zararsız demişti sanırım femaradan kaynaklandı zamanla kaybolur inşallah çok sağolun🌸😘
buseyusuf27 Aybarss korkma canım benimde sol tarafımda 5cm kist varmıs nerden cıktı bende bılmuorm ve 7+2 hamileyim herkes gecer kendılıgınden diyor dogumda gıdıyormus snrm ıns bırsey olmaz rabbım bızlerı korusun cocuklarımızı saglıklı kucaklarımıza almayı nasip etsın 🤲🏻🧿