Aybarss Kızlar bugün kontrole gittim ve kistim olduğunu söyledi doktor femara ve ovitrelle ile bu ay hamile kaldım kistin hamileliğe bi zararı olur mu doktorum bisey olmaz dedi ama tedirginim bilgisi olanlar var mı 😐
Zeynoo21 Aybarss yumurtalık kıstıyse küçükse sorun olmaz canım yanı bende vardı suan ıkıncı hamılelıgımdeyım cok şükür cıddı bır sıkıntımız yok
Kvlkgzmerhn Aybarss o zmn bişey olmaz bende de 2 tane var kist ama hamileyim 26 hftalik zararsiz bişey herkeste olabilir dedi
Aybarss Zeynoo21 femara ve ovitrelleden olabilir belki çünkü kötü bişi demedi ilaç felanda vermedi sadece bu sıralar ilişki olmasın dedi o kadar inşallah bişi olmaz 🤷🏻♀️
Aybarss Kvlkgzmerhn iyi bari canım içim rahatladı doktor da bişi olmaz dedi de işte 🤷🏻♀️😇 teşekkür ederim
Blackkcat Aybarss bende klomen kullandım o ay hamile kaldım ve kistim vardı 3cm 16.haftada yok olmuş,doktorum demişti küçülüp kaybolacak diye,seninkide gider muhakkak🌸
Blackkcat Aybarss rica ederim hatta en son gittiğimde sordum,takılma çoktan gitmiş zten dedi☺️Yumurta geliştiren ilaçlar yapıyormuş bunu ama hamilelikte bi sıkıntıya yol açmıyor Allahın izniyle😌
mmylmz Aybarss famara fazla yumurta geliştirmiştşr canım yok oluyır korkma onlar rahımde olan o dıger kıstlerden degıl onlar
Pelo_00 Aybarss doktorunuz bir şey olmaz demiş güvenin doktorunuza. Bir sıkıntıya yol açsa söylerdi mutlaka gönlünüzü ferah tutun
TeacherS Aybarss hayır canım bişey olmaz Allah ın izniyle kuzenim de de vardı zamanla kist içerde kayboluyor