Mrcemn Sezeryan doğum yapmış anneler var mı çabuk toparlanan ya da bünyeyle mi alakalı önerileri olanlar var mı cuma günü sezeryan olcam çevremde kim varsa çok zor diyor korkuyorum yanımda da eşim tek kalacak başka kimsemiz yok…
Svncdmr Mrcemn bende burada durayım. Cuma günü bende sezeryan olucam. 😊 Benim bildiklerim; sondayı epiduralden sonra taktırınca canın yanmıyormuş, damar yolunu el üstünden açtırırsan bebeği kucağına almak daha kolay olurmuş, ne kadar çok yürürsen o kadar erken toparlarmışsın. 😊
Ruyaninprensi Mrcemn bence bünye meselesi rabbime cok şükür 1 gun hastanede kaldim ertesi gun ayaga kalktim bebegime kendim baktim sutum gayet iyiydi hci yatmadim rutin hayatima devam ettim
Sedan Mrcemn Ben de sezeryan doğum yaptım korkulacak hiçbir şey yok İllaki uyuşmanın ardından ağrın oluyor Ama öyle abartılacak düzeyde değil Sadece uyuşukluğun bittikten sonra ilk yürüme biraz zorluyor Ama onu da birkaç denemeden sonra Birkaç tur artıktan sonra geçiyor Ben doğum yaptıktan iki gün sonra eve geldim Beşinci katta oturuyorum asansörm çalışmıyor kimseden destek almadan merdivenleri dahi çıktım yani öyle abartılacak bir şey yok Bir haftam dolmadan kalkıp kendi işlerimi kendim yaptım ha Bir de gaz problemi oluyor Zaten hastane gazını çıkartmadan gazını yapmadan seni taburcu etmiyor. Sonrasında sezeryan olduğum icin hiç pişman olmadım zaten kendim istemiştim . Sadece tek bir eksi yönü var Oda bir iki ay gazın fazla oluyor
halime21 Mrcemn korkacak bişey yok Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin hayırlısıyla kavuşun bebeğinize evet yürüyüş önemli her bünye farklı ama ne de olsa sonu en fazla bir hafta sonra iyileşmektir 🤗
Mrcemn Svncdmr sizde cuma günü sezeryan oluyorsunuz aynı gün bebişlerimiz doğacak kaç haftalıksınız bebişin cinsiyeti ne? ☺️
Sedan Svncdmr Canım zaten sontayı uyuştuktan sonra takıyorlar damar yolunda benim elimin üstünden açtılar
Svncdmr Mrcemn cuma günü 38+3 oluyorum. Bebeğim kız. 😍 Evet aynı gün doğacaklar. 🥰 Sizin ne kadarlık oluyor? Kız? Erkek? Hangi ilde ve hangi hastanede doğum yapacaksınız? 😊
dhm0653 Ben çok rahattım eve geldim 2 gün sonra bakkala bile gittim komşular şaşırmıştı hatta sezeryan doğumlu nasıl diye annem yatak sermişti yatayım diye yatmadım hiç ramazandı sahuru iftarı ben hazırlardım yani yatsaydım yarardım ama yatmadım çabuk toparlandım iyide oldu
Damla________ Mrcemn hemen toparlarsın belki ama yinede dikkat edilmesi gereken şeyler var ki ileriki zamanda yara hasar gorupte acı çekmeyin diye. Ben 5 günde 1 haftada falan tamamen rahattım ama yaraya alışmak banyo yaparken eğilirken bilmem be 1 ay sürüyor bunlar hep bünye ve sürekli yatmamakla alakalı
Mrcemn Svncdmr 39+4 olucam cuma günü ben. Benimki de erkek teyzesi siirtteyiz özel hayat hastanesinde doğacak hayırlısı ile ☺️
MelikeEmre_ Svncdmr benim ilk doğumumda önceden takdılar Allahım ben acısından bir Ağladım ki bana herkez kızdı neden uyuştugunda taktırtmadın diye çook aglamıştım şuan 2.hamileligim tabiki uyuştuktan sonra taktırtıcam 😑
Nilll Mrcemn kesinlikle bunyeyle alakalı bu. Bir ay önce normal doğum yapan arkadaşım var ve hala daha tam oturmuyor, tuvaletini yaparken rahat değil fakat sezaryan olan arkadaşım ise hemen toparlandı. Bunyeyle alakalı diye düşünüyorum.
Ayminos Mrcemn canim korkuyosan acidan epidural olarak normal dogum yap sezeryanin sonrasi pismanlik oluyor biraz heleki yaninda kimsen yoksa ama toparlanmam bi 7 8 saat suruyor ayaga kalkiyorsun iki adimdan sonrasi aciliyorsun zor yani biraz sonucta ameliyat acida duyuyorsun tabi dikkat etmek gerekiyor fazlasiyla hayirlisi olsun hakkinda allah sag saglim yavruna kavusmani nasip etsin ins kolay olur
Mrcemn Ayminos normal doğumdan korktuğum için değil çatım müsait değilmiş darmış ondan dolayı sezeryan olacak ama korkuyorum maalesef
Ayminos Ayminos canim korku suan var hastaneye gittiginde bitiyo heyecan basiyo cunki karninda tasidigin yavrunu gorucek eline alicak kokliyacaksin
mhmtcnr Mrcemn Ben de sezaryen olacağım çarşamba günü. Konuştuğum herkes senin psikolojinle de çok alakalı, güçlü ol güçlü hisset, hasta psikolojisine girme dedi canım. İlk fırsatta kalkmak, yürümek, hareket etmek gerekiyormuş. Allah yardımcımız olsun.
Ses23 Bende sezaryen olacağım ama ben genel istiyorum o zaman da sondayı bayılttan sonra mi takarlar ondan korkuyorum
Mrcemn Ses23 rica etsen anesteziden sonra takarlar bence ama kim anlatıyorsa acımıyor diyor kendini kasmaman gerekiyormuş.
Furelcag Mrcemn aslında zor değil sadece sezaryenden sonra tembellik yapmaman lazım. Ben spinal sezaryen olmuştum 12 saat sonra kaldırıp yürüttüler ilk başlarda başım çok döndü gözlerim falan kararmıştı ama sonra 15-20 dk da bir kalkıp yürüdüm. Sonra 4. Gün nevresim takımımı değiştirdim 5. Gün bulaşık makinesi boşaltıp ev süpürmeye başlamıştım.. 🥰 Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin🙏🏻
Mrcemn Furelcag maşallah yaaa darısı tüm sezeryan olacaklara inşallah bir an önce oğluma bakabilmek istiyorum