Angelada Fulyaa29 tesekkur ederim. Çocuk varsa duyarsin cnm korkma inşallah sagliklidir dua et hep ben dua ede ede gittim ikinci gebelikte çok şükür 7 haftalik olduk
Fulyaa29 Ekes oy maşallah yaa Allah bağışlasın Darısı bize ins. Yaa bna boş kese demedi ama yinede pank yaptm kendm göremeynce p.tesi gtcem ama günler geçmiyor
Sinem67 Fulyaa29 ben 2 ay beklemiştim snra doktrm beklemenin anlamı yok dedi kürtaj oldum. Tavsiyem sakın canlı yaptırmayın illa bayıltmıycaz dye tuttrmustu buradaki gittiğim tüm devlet hastaneleri. Snra Bi torpil bulup bayıldım cok sükür
Pelo_00 Fulyaa29 ilk haftalarda kesede bebek gözükmeyebilir. Daha haftanız erken korkutmayın kendinizi. Belli bir haftadan sonra gözükmezse alttan ultrasonla bakılır.
asl_1 Fulyaa29 merhaba canım hakkında hayırlısı olsun Bende ilk gebeliğimi boş gebelikti Hafta öğrendim gebe olduğumu neredeyse her hafta doktora gittik ama ne kese büyüyüor ama ne bebek var içinde nede kalp atışı 6. Hafta da alalım dediler ben beklemek istedim 10. Haftaya kadar bekledik ama sonuç değişmedi Geç döllenme diye beklemiştim ama olmadı 2019 Ekim de kurtajla sonlandırıldı gebeliğim Şimdi 2 aylık gebeyim 🙏 herşey yolunda İnşallah geç döllenmedir senin ki canım
Fulyaa29 asl_1 asl_1 Allah sağsalim kucağına almayı nasip etsin bende her hafta gidiyom kesede büyüme var dedi doktor ins. Haftaya kalp atısını duyarn ins. Boş gebelik degildir
Dilruba92 Bende 1 sene önce yaşadım 10 haftaya kadar bekledik kese büyüdü ama çocuk yoktu vakumla kürtaj oldum şimdi tekrar hamileyim 6 haftalık inslaalh bu sefer sorun olmaz die dua ediyorum bende
Fulyaa29 Dilruba92 inş. Sağsalim kucagınıza alırsınız bebeğinizi Allah kimsenin kucağını boş bırakmasin