Fulyaa29 valla benımde kesem var ama bebek yok doktor ya saklanıyor dedı yada bos dedı bıraz bekleyelım dedı normalde sat göre 8 haftaya gırecektık ama ultrasona gore 6+2 demıstı suan 7+4 olduk inşallah bebegımı gorurum ve ıcım rahatlar yoksa bende cok korkuyorm rabbım kucaklarımızı bos bırakmasın kımseye hayal kırıklıgı yasatmasın bu mübarek günde dualarımızı kabul eylesin amin 🤲🏻