Merve3333 Ozl3434 malesef çoğumuz aynı durumlardayiz.gece uykularım hiç yok bazen normalden baz geçip hemen sezaryana aldırayım kendimi diyorum.bebegim 3kilo göbeğim küçücük acaba bebeğim sığmıyormu diye bile düşünüyorum ondan mi bu acılar ama herkeste aynı şikayet
Ozl3434 Merve3333 aynen benimde göbeğim 5 aylık gibi hareketleri çok azaldı hıçkırıklarını ve tekmelerini hissediyorum ama eskisi gibi büyük yer değiştirmeler yapmıyor
Ozl3434 SaadetMurat benimki baş aşağı pozisyonda ama henüz çatı muayenesi olmadım açılmam var mı bilmiyorum 🤷🏻♀️
Ozl3434 Merveaygun ben çok cektim ondan ama doğal sprey verdi doktorum oda çok bi çözüm olmadı 1 aya yakın çektim sonra geçti ara ara yine tıkanıyor
Ozl3434 Merve3333 yani sabahları yatakta dalga gibi yer değiştirirdi şimdi yapmıyor oynamalarını hissediyorum ama öyle büyük yer değiştirmeler yok. Ayağını uzatıyor karnımı sivriltiyor ama bilmiyorum kontrolüm 20sinde 😟senin hareketler nasıl
Merve3333 Ozl3434 gayet iyi aslında senin bebesin hareketleri benim ki abartıyor utanmasa ayağını ağzımdan çıkaracak derim agriyor artık inanki. Cok güzel birsey cok ama bir iş yaptırmıyor bana eğilip kalkma hiç yok zaten bildiğin kendini tas gibi yapıyor
Kulahci 36+2 🙋♀️ sık kasılmalar çok feci çatı ağrısı. 20 kilo aldığım için ayaklarım vücudumu taşımıyo sürekli şiş ve cok cok ağrıyo 5 dk ayakta durunca ölüyorum ayak ve bel ağrısına